XFit

X-FIT er træning til dig som ønsker en intensiv træning. Puls, styrke og udholdenhed er i fokus. Der bruges kettlebells, vægtstænger, egen kropsvægt og meget mere. Intensiteten er høj, men vi har det sjovt.

Fitness Boxning

FITNESS BOKSNING byder på det bedste, sjoveste og mest effektive, fra den traditionelle bokseverden. Timen er en kombination af slag-, styrke- og konditionstræning. Det sikrer dig en effektiv time med høj intensitet hele vejen igennem.

Indoor Cycling

Indoor Cycling er som navnet antyder at cykle indendørs. Indoor Cycling dyrkes på specialcykler hvor vore uddannede instruktører vil
sikre en effektiv træning, der vil sikre den rette blanding konditions, udholdenhed, styrke og fedtforbrændings træning.

Med fokus på musik som et bærende element køres der et program bestående af intervaller. Disse intervaller vil være af forskellig længde og i varierende
intensitet. Målet er at sikre deltagerne får en god oplevelse uden
trivialiteter således at træningen opleves inspirerende.

Meget få motionsformer har samme trænings effektivitet som Indoor Cycling,
dette skyldes at bevægelserne ikke kræver megen koordination og at deltagerne
derfor kan fokusere deres energi på selve træningen.

Funktionel træning

FUNKTIONEL TRÆNING byder på sjov holdtræning, hvor vi arbejder med kondition, styrke og funktionelle øvelser. Træningen foregår typisk med kropsvægt men også med dumbells, kettlebells, medicinbolde og andet udstyr, med lav vægt. Denne træningsform er for alle uanset alder og fitness niveau.

ENDURANCE

ENDURANCE byder på workouts med styrketræning, høj puls, udholdenhed. Vi træner hårdt og intensiv, mens at vi har det sjovt og får et godt fællesskab. Alle på holdet kæmper sammen, og vi hepper og hjælper hinanden igennem træningen. Der trænes med både vægtstænger, kettlebells samt kropsvægt. Alle øvelser kan skaleres, så det tilpasses den enkelt, dog vil en vis grundform være en forudsætning for at deltage.

Push

PUSH er styrketræning på hold med vægtstænger. Få kilo og mange gentagelser. Man kommer hele kroppen igennem, alle muskel grupperne, som ved almindelig styrketræning og man får maximalt ud af sin træning. Der ud over trænes balance, smidighed, udholdenhed, styrke og styrkelse af kredsløbet og muskel organerne i kroppen. Bedre kondition, størrer velvære, fastere krop, større fedtforbrænding og hurtige resultater! Prøv det!

Coreball – Mave/Ryg/baller/lår Stabilisering/Opstramning

På dette hold arbejder vi på Coreball – den store bold. Timen foregår i et stille og roligt tempo. Der vil være specifik stabilitetstræning af både den dybereliggende og den overfladiske mave- og rygmuskulatur, ligesom muskulaturen omkring sæde musklerne og lår. Øvelser i forhold til arme, ben, skulder og nakke vil også indgå. Du mulighed for at få bugt med dine ryg gener og ligeledes få mavemuskulaturen styrket. Træningen er særlig velegnet til dem, der har interesse i styrke, opstamning, balance og stabilitet.